Rejestracja - Pomoc
1. Nie mogę utworzyć konta lub zalogować się do kantoru internetowego.
Sprawdź, czy twoja przeglądarka internetowa jest uaktualniona do najnowszej wersji lub czy przeglądarka nie blokuje niektórych elementów strony Liderwalut.pl.
2. Na moją skrzynkę pocztowa nie dotarł email aktywacyjny z kantoru internetowego.
W zależności od rodzaju poczty email aktywacyjny do kantoru Liderwalut.pl może zostać sklasyfikowany w odrębnej kategorii i umieszczony w innym folderze, niż folder główny poczty.
Najczęściej, w skrzynkach pocztowych widomości są automatycznie segregowane. Może się zdarzyć tak, że email z linkiem aktywującym z naszego kantoru zostanie przeniesiony z folderu Głównego poczty do innego.
WP.PL
Sprawdź folder "Inne", "Oferty" oraz "Spam"

ONET.PL
Jeżeli email aktywacyjny nie trafił do folderu Głównego poczty, należy go poszukać w folderze „Spam”.

O2.PL
Dla poczty grupy o2.pl oraz tlen.pl, jeśli email aktywacyjny nie trafi do folderu Głównego poczty, należy go poszukać w zakładce „Inne” lub folderze „Spam”.

INTERIA.PL
Dla poczty interia.pl, jeśli mail aktywacyjny nie trafi do folderu Głównego poczty, należy go poszukać w zakładce „Zakupy” lub „Spam”.

GMAIL.COM
Dla poczty google.com, jeśli email aktywacyjny nie trafi do folderu Głównego poczty, należy go poszukać w zakładce „Społeczności”, „Oferty” lub folderze „Spam”.
