W związku ze Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem Biuro Obsługi Klienta będzie pracować według zmienionego harmonogramu.
Szanowni Państwo,
w celu zapewnienia sprawnej obsługi Klientów kantoru internetowego w okresie świąteczno-noworocznym, uprzejmie informujemy, że obsługa transakcji (wpłat i wypłat przelewów) w kantorze będzie odbywała się wg następującego harmonogramu i dostępności poszczególnych usług:
24, 25 i 26 grudnia - Święta - dni wolne
27, 28 grudnia - weekend - dni wolne
29, 30 grudnia - standardowe godziny pracy
31 grudnia - Sylwester - skrócone godziny pracy, do 13:00
1 stycznia - Nowy Rok - dzień wolny
2 stycznia - standardowe godziny pracy
6 stycznia - Święto - dzień wolny
Ponadto, uprzejmie informujemy, że w okresie świątecznym i po godzinach pracy można składać zlecenia automatyczne z określonym kursem lub terminem wykonania - dopasowanie zleceń automatycznych odbywa się tylko w dni robocze w godzinach pracy przedstawionych powyżej. W całym okresie świątecznym i poza godzinami naszej pracy, dostępna jest usługa natychmiastowej wymiany walut. Wypłata środków po realizacji tej usługi będzie wykonywana w najbliższy następny dzień roboczy.
Proszę zwrócić także uwagę na harmonogramy przelewów w Państwa bankach w dni świąteczne. Niektóre instytucje bankowe w tych dniach (szczególnie w dniu 31 grudnia) pracują w skróconym wymiarze i to samo dotyczy systemów informatycznych w bankach, które nie będą dostępne przez cały dzień.
Korzystając okazji, wszystkim naszym Klientom życzymy dobrych Świąt, normalności, spokoju, oddechu od codzienności oraz wszelkiej pomyślności i najlepszych kursów walutowych w Nowym 2026 Roku.